Sidor

onsdag 22 mars 2017

Inredning...

Godmorgon på er finingar, ja då tar vi tag i tisdagen då.

Vet ni i lördags när jag var på shoppingtur tog jag så klart en sväng på Indiska för att kika på inredning. Och som vanligt fylldes huvudet av inspiration, hittade dessutom en så snygg vas gjord av provrör... låter kanske inte så kul men kolla bilden här nedan... jag plockade inte upp den dessvärre men jag får nog ta en tur in till stan och göra det eftersom jag inte kan sluta tänka på den... =)



Många coola ljusstakar och härliga korgar hade de också fått in.



Snart är det ju påsk också, så ett och annat ägg fanns att tillgå för den som inte har tillräckligt... eller ja frågan är ju om man någonsin kan få tillräckligt av denna vara.

Ha nu en underbar dag så ses vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar