Sidor

måndag 17 april 2017

En fuktighetsboost...

I början på veckan fick jag se att Rituals kommit ut med en ny ansiktsolja för intensiv återfuktning och som ska minska fina linjer och förbättra hudens elasticitet gjord på sweet almond, jojoba och rosenship seed oil... så denna beställde jag hem. 
Älskar verkligen deras produkter och har nu använt deras kropp- och hårvårdsprodukter under ett antal år. 
Doften är helt magisk och man blir aldrig besviken liksom... känns att det är bra kvalité.



Men åter till oljan... jag har nu smort in mig med den varje kväll i ett par dagar och jag har nog aldrig varit så len i ansiktet tidigare, den gör verkligen det den ska. 


När det kommer till kroppsprodukter har jag fastnat för deras serie Sakura som har en doft av körsbärsblom, helt magisk om ni frågar mig.

Ha nu en fortsatt bra dag mina fina vänner så hörs vi senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar